Iemand ontdekte een boek van mij en vroeg: Hoe ben je er toe gekomen die boeken te schrijven?

 Iemand ontdekte een boek van mij en vroeg: Hoe ben je er toe gekomen die boeken te schrijven?

Nou zo dus:

Het begon nadat ik een hersenbeschadiging opliep en geheugenproblemen kreeg.

Een lotgenoot zei, probeer eens verhalen te schrijven, misschien train je zo je geheugen. Deze persoon had daar baat bij.

Het gevolg was dat in een gesprek met een vriend het er van kwam dat hij en ik een serie verhalen gingen schrijven. Deze serie bestaat inmiddels uit een stapel papier van bijna 40 cm dik.( zie foto's)

Dus ja het advies verhalen te gaan schrijven heeft me geholpen mijn geheugen te trainen en een nieuwe hobby gegeven.

Dit schrijven beviel me verder zo goed dat ik begon aan een boek. dat werd door familie en vrienden gelezen. Er werd gezegd dat moet je uit gaan brengen.

Ook van de serie die ik met samen met een vriend schrijf ( het is een ongoing story ) werd gezegd verkoop die verhalen.

Ik heb toen lang getwijfeld, maar de foute schoenen aangetrokken.

Ik heb afgelopen November het eerste boek uitgebracht. Haily en Esmee, De ontvoering.

Inmiddels is het een beetje een uit de hand gelopen hobby geworden.

Van Haily en Esmee zijn er inmiddels twee boeken.

Van de serie  Roos en Andy die ik samen met co schrijver Richard ( R.Indebroek ) heb geschreven is inmiddels ook het eerste boek een feit. Het verhaal zelf bestaat inmiddels uit een stapel papier van een dikke 1600 pagina's die we tot boeken aan het verwerken zijn. Wat dus even kan duren. De stapel origineel manuscript staat bij de foto's.

en

Ik had nog een verhaal op de plank waar ik ooit in een verveelde bui aan begonnen ben toen ik 14 was en nooit had afgemaakt. Het schrijven bevalt me zo goed dat ik dit ook heb afgemaakt en ook dit verhaal is nu een boek.

Dus echt een uit de hand gelopen hobby.

Het is fijn bezig te zijn met schrijven: maar wat nog fijner is, is dat er dus echt mensen zijn die je boeken ontdekken en ze daadwerkelijk lezen.

En al die verhalen zijn nu dus te koop en er zullen er meer komen.

https://www.mijnbestseller.nl/v.j.a.smeets

https://print.24bookprint.com/v.j.a._smeets

 

https://www.mijnbestseller.nl/v.j.a._smeetsr.indebroek 

Roos en Andy manuscript

Alle boeken tot nu toe




Reacties

Populaire posts van deze blog

Hoe zou het er uit zien als je een tweeling had van het andere geslacht.

De geschiedenis herhaalt zich

Veranderingen door...........